Reducere!

Ace rotative SC-PRO Plus #0.12, 2%

18,34

Informatii despre produs:

Model: SC-PRO 2018

Producător: COXO

Stare: Nou

Cod Produs: SCPRO-3 Categorii: , , Etichetă:

Descriere

Ace rotative SC-PRO 2018 #0.12, progresiv 2% 

DESCRIERE PRODUS:

Noua tehnologie se adaptează perfect morfologiei canalului radicular

Acele vă asigură o uzură eficientă și durabilă cu un excelent simț al controlului

CERTIFICARE ISO SI CE CONFORM NORMELOR EUROPENE

CARACTERISTICI:
  • Blister cu 6 bucăți
  • Foarte flexibile și adaptabile
  • Proprietăți mai bune anti-oboseală
  • Vârful acului nu este foarte ascuțit, are o formă globulară evitând astfel formarea pragurilor
SPECIFICAȚII TEHNICE:
  • Lungime: 25 mm
  • Diametru: 0.12 mm
  • Conicitate: 2% conicitate progresivă
  • Cuplu maxim: 1.5 N/cm

Informații suplimentare

Greutate 0,5 kg

Nu există încă recenzii.

Numai clienți autentificați care au cumpărat acest produs pot scrie o recenzie.

Ghid trimitere echipament pentru remediere în garanție/service:

 

Dacă aveți certitudinea că echipamentul dvs. se încadrează în condițiile și perioada de acordare a garanției:

      1. Îl puteți expedia cu o descriere a defectului, la adresa:
DENTAL EQUIPMENT STORE S.R.L., Str. Aries, Nr 3, Timișoara, în atenția departamentului Garanție/Service, prin intermediul curierului Fan Courier.
Puteți apela DENTEQUIP la numerele de telefon 0770 713 820/0772 047 330/0725 724 858 și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de DENTAL EQUPMENT STORE S.R.L, menționând că este un echipament pentru care solicitați acordarea garanției.
Pentru evitarea eventualelor probleme privind despăgubirea coletelor deteriorate pe transport, vă recomandăm asigurarea coletelor la valorea din factura de achiziție. Vă rugăm să ambalați corespunzător echipamentul.

      2. Il puteți preda personal, către Departamentul Service/Garanții, de luni până vineri, între orele 9:30 și 18.:30,
Puteți verifica dacă produsul face sau nu obiectul garanției si beneficiaza de suport pentru expediere, prin intermediul formularului de contact sau la adresa [email protected].

ATENTIE: În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de către Departamentul Service/Garanții).

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate din magazinul online dentequip.ro în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site. În situatia în care cumpărătorul, la momentul primirii coletului, apreciază că produsul primit nu respectă specificațiile de pe site, contactează Vânzătorul în vederea clarificării aspectelor sesizate, întrucât, în conformitate cu Termenii și Condițiile site-ului, descrierea produselor poate fi incompletă din motive legate de spațiu și/sau structura informației. În cazul în care se constată o vadita neconformitate cu specificațiile prevăzute pe site, Cumparatorul este obligat să semnaleze neconformitatea în termen de maxim 24 de ore, acesta putând opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a sumei achitate.
  • Produsele s-au livrat eronat de catre Vânzător. În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie sa semnalați incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
  • Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor (două zile lucrătoare).Cumpărătorul poate reclama acest lucru în termen de maxim 48 de ore de la data recepției și poate solicita returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
Nu se acceptă returul produselor consumabile desigilate. Indiferent de situație, procedura de returnare a produselor presupune înștiințarea Vânzătorului înaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care să descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail [email protected] La trimiterea coletului, Cumpărătorul poate utiliza următorul model de etichetă retur : Formular model. Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, însoțite de toate accesoriile și documentele primite la livrarea produselor. Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora. Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător, pe adresa punctului de lucru din Timisoara, Str. Aries Nr.3, demisol Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru înlocuirea cu un alt produs. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferența de preț, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parțială corespunzătoare. Toate costurile de retur și transport vor fi suportate de Vânzător.