Service Produse

Ghid trimitere echipament pentru remediere în garanție/service:

 

Dacă aveți certitudinea că echipamentul dvs. se încadrează în condițiile și perioada de acordare a garanției:

      1. Îl puteți expedia cu o descriere a defectului, la adresa:
DENTAL EQUIPMENT STORE S.R.L., Str. Dafinului, Nr 5, Timișoara, în atenția departamentului Garanție/Service, prin intermediul serviciului de curierat.
Puteți apela DENTEQUIP la numerele de telefon 0770 713 820, 0772 047 330, 0725 724 858 și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de DENTAL EQUPMENT STORE S.R.L, menționând că este un echipament pentru care solicitați acordarea garanției.
Pentru evitarea eventualelor probleme privind despăgubirea coletelor deteriorate pe transport, vă recomandăm asigurarea coletelor la valorea din factura de achiziție. Vă rugăm să ambalați corespunzător echipamentul.

      2. Il puteți preda personal, către Departamentul Service/Garanții, de luni până vineri, între orele 9:30 și 18:30,
Puteți verifica dacă produsul face sau nu obiectul garanției si beneficiaza de suport pentru expediere, prin intermediul formularului de contact sau la adresa [email protected].

ATENTIE: În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de către Departamentul Service/Garanții).