Laptop ACER Nitro V15 pentru Scanner Intraoral DL-300P COXO

Descriere Produs

Livrare in 24 de ore

Pentru comenzile depuse inainte de ora 15:00

Livrare gratuită

Pentru comenzile de peste 200 ron

Asistență tehnică

La orice comandă

Producator: Acer

Model: V15

Stare: Nou

Garantie: 12 luni

- 13.4%

Prețul inițial a fost: 7.15000 lei.Prețul curent este: 6.19000 lei.

Descriere Produs

Laptop ACER Nitro V15 pentru Scanner Intraoral DL-300P COXO

 

Pentru a descarca ultima versiune de software pentru scannerul intraoral faceti click AICI

Daca ai o versiune mai veche actualizează acum software-ul scannerului intraoral COXO cu versiunea lansată după 10 martie pentru precizie îmbunătățită si stabilitate optimizată

Pentru a instala cea mai noua versiune de driver pentru placa video descarca aplicatia Nvidia  AICI

Am pregatit un folder cu amprente digitale facute cu scannerul intraoral DL-300P COXO. Acestea sunt disponibile pentru descarcare si analiza in format STL, PLY si OBJ, oferindu-ti posibilitatea de a testa si intelege mai bine calitatea si precizia acestui scanner. Acceseaza folderul  AICI

Pentru instrucțiuni detaliate de instalare și utilizare a scannerului intraoral, vă invităm să verificați secțiunea de mai jos, unde veți găsi videoclipuri explicative direct de pe canalul nostru de YouTube. Acestea vă vor ghida pas cu pas pentru o experiență optimă cu produsul!

Opțional, pentru un cost suplimentar de 250 lei, vă oferim instalarea Windows cu licență originală și configurarea soft-ului pentru scanner, astfel încât noul dumneavoastră laptop să fie imediat gata de lucru și productivitate maximă

SPECIFICATII TEHNICE:
  • Sistem de operare: Fără sistem de operare instalat
  • Procesor: Intel Core i9-13900H pana la 5.4 GHz
  • Memorie RAM: 16GB DDR5
  • Stocare: 1TB SSD
  • Placă grafică: NVIDIA GeForce RTX 4060 cu 8GB memorie dedicată
  • Display: 15.6 inch Full HD IPS 144Hz
  • Culoare: Obsidian Black

Secțiune Troubleshoot / Rezolvare Probleme:

“Pentru a vă ajuta să depășiți eventualele dificultăți apărute în timpul instalării și configurării produselor, vă prezentăm câteva sugestii și pași generali de urmat. Dacă întâmpinați situații neprevăzute, consultați lista de mai jos și urmați instrucțiunile corespunzătoare:

1.Compatibilitate: Verificați daca laptopul corespunde cerințelor de hardware pentru functionarea scannerului afisate mai jos in descriere

2.Verificări inițiale: Asigurați-vă că toate cablurile sunt conectate corect și că dispozitivul este alimentat corespunzător. Pentru performanta maxima laptop-ul trebuie sa fie alimentat la curent, nu pe baterie.

3.Setări de sistem: Confirmați că Windows-ul este cu licenta originala și are toate actualizarile la zi in special ale driverelor

4. ATENTIE! Drivere placa grafica:  Descarcati ultima versiune de drivere pentru placa video de pe pagina oficiala https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/drivers/

5.Instrucțiuni de instalare: Urmați cu atenție manualele sau ghidurile de instalare de mai jos. Soft-ul pentru scanner va trebui instalat obligatoriu pe partitia C: aceeasi in care este instalat si Windows-ul. Recomandam Windows 11

6.Asistență suplimentară: Dacă toate instructiunile de mai sus au fost respectate iar problema persistă, luați legătura cu echipa noastră de asistență pentru a primi ajutor specializat.

Prin respectarea acestor indicații, experiența dvs. de instalare și utilizare va fi mai ușoară și fără complicații.

Acest laptop este recomandat pentru a fi folosit cu scanner-ul intraoral datorita performantelor sale superioare in randarea 3D si pentru fluiditatea de operare.



Ghid trimitere echipament pentru remediere în garanție/service:

 

Dacă aveți certitudinea că echipamentul dvs. se încadrează în condițiile și perioada de acordare a garanției:

1. Îl puteți expedia cu o descriere a defectului, la adresa:
DENTAL EQUIPMENT STORE S.R.L.Str. Dafinului, nr.5Timișoara, în atenția departamentului Garanție/Service, prin intermediul curierului Fan Courier.
Puteți apela DENTEQUIP la numerele de telefon 0770 713 820/0772 047 330/0725 724 858 și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră, costul transportului fiind suportat de DENTAL EQUPMENT STORE S.R.L, menționând că este un echipament pentru care solicitați acordarea garanției.
Pentru evitarea eventualelor probleme privind despăgubirea coletelor deteriorate pe transport, vă recomandăm asigurarea coletelor la valorea din factura de achiziție. Vă rugăm să ambalați corespunzător echipamentul.

2. Il puteți preda personal, către Departamentul Service/Garanții, de luni până vineri, între orele 9:30 și 18.:30,
Puteți verifica dacă produsul face sau nu obiectul garanției si beneficiaza de suport pentru expediere, prin intermediul formularului de contact sau la adresa contact@dentequip.ro.

ATENTIE: În cazul în care solicitarea de acordare a garanției este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse și eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de către Departamentul Service/Garanții).

CUMPĂRĂTORUL POATE SOLICITA RETURUL PRODUSELOR ACHIZIŢIONATE DIN MAGAZINUL ONLINE DENTEQUIP.RO ÎN URMATOARELE SITUAŢII:

  • Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site. În situatia în care cumpărătorul, la momentul primirii coletului, apreciază că produsul primit nu respectă specificațiile de pe site, contactează Vânzătorul în vederea clarificării aspectelor sesizate, întrucât, în conformitate cu Termenii și Condițiile site-ului, descrierea produselor poate fi incompletă din motive legate de spațiu și/sau structura informației. În cazul în care se constată o vadita neconformitate cu specificațiile prevăzute pe site, Cumparatorul este obligat să semnaleze neconformitatea în termen de maxim 24 de ore, acesta putând opta pentru înlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a sumei achitate.
  • Produsele s-au livrat eronat de catre Vânzător. În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie sa semnalați incidentul Vânzătorului în maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.
  • Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor (două zile lucrătoare).Cumpărătorul poate reclama acest lucru în termen de maxim 48 de ore de la data recepției și poate solicita returnarea produsului în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

Nu se acceptă returul produselor consumabile desigilate. Indiferent de situație, procedura de returnare a produselor presupune înștiințarea Vânzătorului înaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care să descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail contact@dentequip.ro

La trimiterea coletului, Cumpărătorul poate utiliza următorul model de etichetă retur : Formular model.

Produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, însoțite de toate accesoriile și documentele primite la livrarea produselor. Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vânzător a stării de nevandabilitate a acestora. Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător, pe adresa punctului de lucru din Timisoara, Str.Dafinului nr.5.

Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru înlocuirea cu un alt produs.

Dacă se agreează înlocuirea cu un produs mai scump, Cumpărătorul va achita diferența de preț, respectiv dacă valoarea produsului înlocuitor va fi mai mică, va primi rambursarea parțială corespunzătoare.

Toate costurile de retur și transport vor fi suportate de Vânzător.

În conformitate cu noile reglementări ANMDM cumpărătorul este obligat să pună la dispoziția organelor de control ale ANMDM Certificatele CE, declarația de conformitate al fiecărui dispozitiv medical în parte împreună cu avizul vânzătorului de unde a achiziționat produsul.
Descarcă documentația aici: https://dentequip.ro/documentatie/